• Facebook
  • LinkedIn

This page is being translated by Google Translate

Voor jou als opdrachtgever

Op zoek naar nieuw talent?

People 2 Partner focust zich op het opbouwen en behouden van relaties.

Focus op het opbouwen en behouden van relaties.

Onze klanten variëren van lokale kleine, MKB tot grote Internationale ondernemingen, die elk gewend zijn aan onze no-nonsense aanpak van de werving en uitzonderlijk hoge normen en kwaliteit van onze andere vormen van dienstverlening. People 2 Partner is een generiek bureau en actief in verschillende branches. We zijn onder andere actief in zakelijke dienstverlening, techniek, logistiek, ICT, media & communicatie, mode/fashion retail.

 

Met onze wervingsstrategieën helpen wij onze klanten aan geschikte medewerkers. Maar hier blijft het niet bij! Ook kunt u bij ons terecht als u behoefte heeft aan advies of hulp bij de door- en uitstroom van personeel. We zijn er trots op dat bedrijven al geruime tijd kiezen voor People 2 Partner als hun betrouwbare leverancier.

People 2 Partner is a very pleasant company to work with. They are actively involved with both their clients and candidates. They try to reach the best results for both parties. However, they never lose the human aspect out of sight. Each time we have worked with People 2 Partner, it was a true pleasure.

Anne-Claire Koopman, Head of Marketing – Neomounts

People 2 Partner heeft de communicatie hoog in het vaandel staan en de consultants zijn accuraat en enthousiast. Ze denken mee over het vinden van de juiste match. Naast recruitment hebben ze ook aanvullende HR opdrachten naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Operations Manager – Thermon

People 2 Partner voldoet aan al onze eisen. De persoonlijke aanpak geeft veel vertrouwen. Het internationale aspect van Peek & Cloppenburg is geen probleem.

Marc Hoeben, Countrymanager – Peek & Cloppenburg

People 2 Partner heeft meer dan voldaan aan de verwachtingen die wij aan een recruitment bureau stellen. Zoeken en werven van profielen met speciale skills of locaties wordt gezien als een uitdaging. En ook voor die opdrachten stellen ze met succes kandidaten voor die volledig in het gevraagde profiel passen.

Ron van Zonneveld, Managing Director/EMEA Service Manager – Kardex

People 2 Partner heb ik in eerste instantie leren kennen vanuit de rol van sollicitant. Mijn indruk was dat de consultants de kandidaten op correcte wijze behandelen, geïnteresseerd zijn en tijdig een terugkoppeling geven. Dit was zeker niet altijd mijn ervaring bij andere bureaus.

Human Resources – Royal Brinkman

Trek kandidaten aan met een eigen Employer brand pagina

Een belangrijk aspect van employer branding is het delen van authentieke verhalen en positieve ervaringen van huidige werknemers op verschillende kanalen, zoals sociale media en carrièresites. Hiermee kan een organisatie haar identiteit als werkgever versterken en haar cultuur en waarden benadrukken. Dit kan op lange termijn niet alleen helpen bij het aantrekken van geschikte kandidaten, maar ook bij het behouden van werknemers.

 

Een sterk employer brand kan ook bijdragen aan het verminderen van de wervingskosten en het verbeteren van de retentie van werknemers. Potentiële sollicitanten zijn immers eerder geneigd om te solliciteren bij een organisatie met een goede reputatie, waardoor de organisatie minder tijd en middelen hoeft te besteden aan het vinden van geschikte kandidaten. Omdat wij zijn gefocust op het opbouwen en behouden van goede relaties & graag fungeren als een verlengstuk van HR bij de meeste bedrijven waar wij mee samenwerken, geloven we dat we een goede vertaler kunnen zijn van employer branding.